Hőszolgáltató

Hajdúböszörményi

Hibabejelentés

Lakossági hibabejelentés

Amennyiben a városban közvilágítással kapcsolatban hibát észlel, az alábbi telefonszámon van lehetősége bejelenteni: 06 (52) 219 - 419.


 
Műszaki hibabejelentés

Minden esetben a közös képviselőt kell tájékoztatni a hibáról, aki értesíti az illetékes szakembert.

Személyesen:

Hajdúböszörmény, Karap Ferenc utca 5-  7.

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 7:30 - 9:30

Kedd: szünnap

Szerda: szünnap

Csütörtök: szünnap

Péntek: 14:00 - 16:00

Telefonon:

Kovács Sándor: +36 70 77 59 199

 

Munkatársaink a hibabejelentéseket kivizsgálják.

Szolgáltatói rendszer (hőközpont, távhővezeték) hibákat elhárítják.

Felhasználói rendszer (hőközpont falsíkján kívül eső fűtési és melegvíz vezetékek, szerelvények, fűtőtestek) hibája esetén az alábbi munkavégzés ingyenes:

  • a testi épséget veszélyeztető és vagyoni kárt okozó hiba esetén a felhasználói rendszer kizárás és ürítés, majd a szakvállalkozóval elvégeztetett hibaelhárítás készre jelentését követően üzembe helyezés (visszanyitás, töltés, légtelenítés),
  • szükség esetén felhasználói rendszer (fűtőtest) légtelenítés,
  • a felhasználói rendszer leürítése nélkül elhárítható tömörtelenség megszüntetése (pl. tömszelence, hollandi utánhúzása).

A munkavégzéshez szükséges helyiségekbe való bejutás biztosítása minden esetben a felhasználók vagy képviselőjük feladata!

Felhasználói rendszeren a fent felsorolt munkákon kívül, kapacitás hiányában társaságunk egyéb hibaelhárítást nem végez, azokra szakvállalkozó igénybevételét javasoljuk.

 

Lakossági hibabejelentés

06 (52) 219 - 419

hibabejelentes@hbholding.hu